Rainbow Batman Pack
In an instant, Batman becomes a rainbow of dazzling action. Armed with the usual array of Bat-Gadgets, The Rainbow Batman’s costume is so bright, it can even be used to deflect incoming laser beams! Rainbow Raider is an artist turned evil who projects beams of brilliant light from his eyes dealing serious damage to any hero that gets in his way. Together these two colorful characters bring some kaleidoscopic chaos to the world of LEGO Batman 3!