DYNASTY WARRIORS 8 Empires
DYNASTY WARRIORS 8 Empires is the latest installment of the "Empires" series, in which you aim to conquer ancient China using both strategy and the one warrior versus one thousand tactical action the WARRIORS series is known for. The player becomes a hero from Three Kingdoms era, with the goal of unifying all of ancient China under their rule via strategy and battles!