PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION
PAYDAY is an action-packed, four-player co-op shooter where you rob banks and get paid. The Crimewave edition includes an enhanced graphic engine. Up to four friends co-operate on the hits and as the crew progresses the jobs become bigger, better and more rewarding. Along with earning more money and becoming a legendary criminal Crime does pay – use your funds to customize your character with new skillsets that change the way you play and kit them out with their own guns and gear. Rebuilt visuals bring heisting into 1080p resolution. See every bank note fly and Feel every bullet blast past your head in full HD .