Hasbro Family Fun Pack
ENJOY HASBRO’S MOST FAMOUS AND AMAZING GAMES ALL IN ONE COMPILATION FOR THE WHOLE FAMILY! The Hasbro Family Fun Pack includes Monopoly, Scrabble, Trivial Pursuit and Risk all in one compilation! The original games become more fun and interactive than ever on console! Bring the fun to a new level and party with your friends and family or with people all around the world online.