The Incredible Adventures of Van Helsing
Put on your wide-brimmed hat, grab your weapons and embark on an incredible adventure in the gothic-noir world of Borgovia, where mad science threatens the fragile peace between monster and mortal. Be Van Helsing, monster-hunter extraordinaire and save the day with your charming and beautiful companion, Lady Katarina (who happens to be a ghost, by the way). Explore the savage wilderness in the mountains and the soot-stained brick districts of a grim metropolis twisted by weird science, and don’t forget: you might never know who the real monsters are! Main Features: - Enter a memorable gothic-noir universe filled with monsters, magic and weird science. - Play through a refreshingly unique story, spiced up with wry humor and snappy dialogue. - Fight fierce battles against supernatural foes with diverse skills and abilities. - Use the special abilities and tailor the skills of your remarkable follower. - Customize your character through a detailed level-up system where you decide which skills and abilities you’ll need for the hunt. - Modify your skills on the spot with a unique power-up system. - Learn the secrets of mystical alchemy and forge powerful items. - Build and develop your hideout and place traps to defend it from waves of terrible monsters. - Become the greatest monster slayer of all time while playing a cooperative multiplayer monster hunt up to four players.