They're going to feel it! With the T14's fast-firing gun and armor protection, you're ready to deliver all the pain in your mid-tier matches. American Muscle also gives you days of Premium Account to increase your battle earnings. Included in this World of Tanks Modern Armor DLC bundle: - American Tier V T14 Heavy Tank - 3 Days of Premium Account NOTE: All Premium vehicles come with their own garage slot and a mix of standard and Premium ammo.