Monster Hunter Rise + Sunbreak
Experience Monster Hunter Rise and its massive expansion Monster Hunter Rise: Sunbreak in one convenient set! Contents: - Monster Hunter Rise (full game) -Monster Hunter Rise: Sunbreak (expansion) Experience the thrill of the hunt! Explore new maps and take on fearsome new monsters using a new, dynamic style of hunting action where you can traverse more freely than ever before. The ultimate hunting thrill awaits you in Monster Hunter Rise and its expansion, Monster Hunter Rise: Sunbreak. - About Monster Hunter Rise Hunt a variety of never-before-seen monsters and enjoy new gameplay features like the Wirebug and new Palamute buddy. - About Monster Hunter Rise: Sunbreak (expansion) The world of Monster Hunter Rise gets bigger and deeper with this massive expansion where brand-new monsters and locales await. Note: Monster Hunter Rise and Monster Hunter Rise: Sunbreak are both available separately. Please take care to avoid duplicate purchases. *The items in this set can be purchased individually. Please be careful not to purchase the same item twice.