Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name Deluxe Edition
DELUXE EDITION INCLUDES: -Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name -Legendary Fighter Pack Floating in the bay, away from the prying eyes of the public, is a mysterious container ship known as the Castle. At its center lies the Coliseum, and three legendary yakuza have entered the battle arena as playable characters. Enter the Coliseum and play as or alongside: Goro Majima – The Mad Dog of Shimano Taiga Saejima – The Slayer of Eighteen Daigo Dojima – 6th Chairman of the Tojo Clan Claim victory with these allies in the ultimate showdown! ERASE YOUR PAST TO PROTECT YOUR FUTURE Once a legendary yakuza, Kazuma Kiryu faked his own death and abandoned his name for the sake of protecting his family. Now, he is thrust into conflict by a mysterious figure attempting to drive him out of hiding. Under the codename “Joryu,” Kiryu embarks on a gripping action narrative with bone-shattering combat in vibrant locations filled with exciting characters and activities. ULTIMATE COMBAT WITH TWO HIGH-IMPACT FIGHTING STYLES Dynamically switch between the Yakuza and Agent fighting styles in visceral melee combat. With the Yakuza style, strike fear into enemies by unleashing wildly aggressive moves powered by Kiryu’s unparalleled strength and flair. Or up the ante with the Agent style by delivering blows with absolute speed and precision, while using an array of high-tech gadgets like electrified bind wires to stun enemies then send them flying. Strategically adapt to the situation and leverage both styles to dominate and destroy hordes of enemies. ENDLESS ENTERTAINMENT Whether you're brawling in the secret Battle arena, singing a new karaoke song, enjoying a drink at the live-action cabaret club, or racing in the pocket circuit, the world offers a variety of immersive experiences. An intriguing informant named Akame also provides thrilling sub-missions, drawing you into an epic showdown that unfolds the more you explore and enjoy Sotenbori and Yokohama. LIKE A DRAGON: INFINITE WEALTH SPECIAL TRIAL VERSION ALSO INCLUDED After completing Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name game, a Like a Dragon: Infinite Wealth Special Trial Version will be unlocked for you to enjoy!