PAW Patrol: Grand Prix - Complete Edition
Join your beloved PAW Patrol pups and race through 11 thrilling tracks in Adventure Bay, Jake's Snowboarding Resort, and the Jungle with up to 4 players. Overcome Mayor Humdinger's obstacles, easy controls for young players and a challenging mode for pros. Experience all the original game tracks and features, plus the DLC packs, RACE IN BARKINGBURG and PUP TREAT ARENA. In RACE IN BARKINGBURG, enjoy three new tracks, six vehicles, and medieval castle racing. Meanwhile, the PUP TREAT ARENA promises PUPtastic fun as you collect treats, use power-ups, and battle in three arenas. Don't miss the Golden Pup Treat! UP TO 4 PAW PATROL RACERS – You can play with friends in up to 4-player split screen as your favorite pups including Chase, Marshall and Rex from Dino Wilds! EXCITING ARENAS – Battle in Adventure Bay, the Jungle, and Jake’s Snowboarding Resort. NEW RIDES – Drive six vehicles from “Ready, Race, Rescue” CUSTOMISE YOUR KARTS – Make your kart more PAWsome with 20 topper items inspired by the show. The more you race, the more you’ll unlock!