SteamWorld Heist II & SteamWorld Build Bundle
Grab this bundle and experience the best of both worlds: strategic combat and creative construction! SteamWorld Heist II: - A Heist Fit for a Robot: Embark on a high-flying, tactical adventure as a reformed space pirate. - Turn-Based Strategy with a Twist: Outsmart your foes with clever tactics and precise aim. - A Colorful Cast of Characters: Meet a diverse crew of robots with unique abilities. - A Steampunk Saga: Explore stunning, hand-drawn environments and unravel a captivating story. SteamWorld Build: - Build Your Own SteamWorld: Grow your steam-bot town and tend to their robot needs. - Puzzle-Platforming Perfection: Solve puzzles and overcome obstacles above and below ground. - A World of Wonder: Explore a vibrant, steampunk world and discover it’s hidden secrets. Why Buy the Bundle? - Save Big: Get both games at a discounted price! - Endless Entertainment: Experience two critically acclaimed games from one of gaming's most beloved franchises. - Perfect for Fans and Newcomers: Whether you're a seasoned SteamWorld fan or new to the series, this bundle has something for everyone. - Don’t miss out on this amazing deal! Together, these two games offer hours of fun and excitement for players of all ages.