ToeJam and Earl: Back in the Groove!
ToeJam and Earl have crash-landed back on Earth in ToeJam & Earl: Back in the Groove!, a funky fresh roguelike adventure infused with old skool hip-hop and jam packed with awesome throwbacks to the 1991 classic. Original Funk Lord (and co-creator) Greg Johnson is back at the helm with the sequel that ToeJam and Earl fans have been waiting for! The iconic ‘90s duo is back in the groove with all-new presents to help them navigate this wack planet ""Earth"" and retrieve all the lost pieces to the Rapmaster Rocket. Team up for co-op play to discover secret locations, hidden presents and new friends as you make your way through a constantly changing and unpredictable world! ToeJam & Earl: Back in the Groove! is a mash-up of the very best features of the classic console games with a ton of fresh improvements. Grab some homies and get ready for a blast of funky nostalgia as you help ToeJam and Earl return once again to Funkotron.