Thrilling Stories Collection
Find the best narrative games from Pendulo Studios in this bundle including: In Syberia: The World Before, unravel the intertwined fates of Kate Walker, a New-York attorney whose life was turned around by the call to adventure, and Dana Roze, a young and promising pianist in Vaghen whose career is threatened by the shadow of the Second World War. Beyond A Steel Sky is a groundbreaking adventure thriller, set in an AI-driven future. Alfred Hitchcock - Vertigo - immerse yourself in a psychological thriller of a new kind, freely inspired by Alfred Hitchcock’s universe.