Wired Italian Adventure Bundle
Wired Productions presents two mesmerising adventure games from leading independent Italian game studios. Adventure awaits, as enter the asylum of Volterra in 'The Town of Light' to uncover the past, and face dangers unknown aboard Nikola Tesla's floating scientific utopia in 'Close to the Sun.' The Town of Light: Play through the eyes of Renée, a 16-year-old girl who suffers from the symptoms of mental illness, as she searches for answers to the many questions of her past, exploring the place where she spent her youth. Close to the Sun: Deep in international waters, Tesla’s Helios stands still. An unbound utopia for scientific research, Rose Archer steps aboard in search of her sister, quickly to discover not all is as it seems. A single word covers the entrance… QUARANTINE!