War Thunder - "Black Friday" Bundle
This pack includes: Ka-50 "Black Shark" Pack M18 "Black Cat" Pack A43 Black Prince Pack P-61-A11 Black Widow Pack All premium vehicles allow you to earn increased Research Points and Silver Lions and comes furnished with all available modifications. With a Premium account (also purchasable in the game for Golden Eagles) you will earn more Research Points and Silver Lions in battles for a set amount of days. This is cumulative with bonuses from premium vehicles! Note! Compensation is not provided if you purchase 2 different packs which include the same vehicle or you already have the vehicle from this pack!