Two Point Bonus Pack
If you pick up Two Point Campus nice and early, you’ll get your hands on these classy bonus items with which to adorn the grounds of your marvellous University creations. Spruce up the garden with a fittingly shaped ‘U’ Topiary, quench your thirst for learning with the Fountain of Knowledge (but please, don’t drink the water) and bask in the warm, academic glow of your very own Pearl of Wisdom! But wait, that’s not all! If you also own Two Point Hospital, as an extra little treat, you’ll also get some Campus themed items with which to jazz up your hospital! Spruce the place up with the ornate Knight's Armour, get a bit bubbly with the Wizardry Caudron, cook up a feast with a Chef's outfit....and who wouldn't want to get their hands on the splendid Campus Jacket?! Now, isn't that good for your health? (Please, don't answer that).