Sports Renovations
Give sports facilities a second life in this relaxing story-driven simulator. Restore the glory of old gyms, courts and pitches, and add a sprinkle of your own style. THE STORY BEGINS Your hometown basketball court is in danger – once home to a top-tier league team fostering many new talents in the field, now covered in cobwebs and dust. And now a big developer is only waiting to get his grubby hands on the place, tear it down and build a new shopping mall instead. But you won’t accept that. How do you save the place? Do what you do best! Grab your tools, roll up your sleeves and breathe some life into other old sports facilities to earn money. See the spaces normally unavailable to normal visitors. Learn the inner workings of sports and listen to fascinating tales about their history. And when you’ve earned enough, step up and renovate your hometown’s court for a rewarding endgame. LEVELING UP Collect trash, clean up the dirt from walls and floors, give the place a fresh coat of paint, fix broken fixtures, furnish and decorate the place. Remember to take a photo before and after to prove how good a job you did! Use the money you earn to upgrade your equipment and expand your headquarters – each unlocked room comes with its perks and sometimes a little side quest... GET THE PERFECT ENDING Leave no corner undusted and no wall unpainted. You have all the time in the world so use it to polish your skills and plan out the space – some designs are better than others so be creative! And when the time is right, prove to the city’s mayor that your beloved basketball court still has the potential for greatness!