Rumbleverse - Early Access Pack
Be the first to play in the Early Access Beta and become Grapital City's ultimate sensei. This Karategi is worn by the city's most notorious dojo masters! Chop through the noise by mixing and matching your favorite outfits. Includes: - Early Access Beta - Three (3) Karategi Jackets - Three (3) Karategi Trousers - Three (3) Karategi Gloves - Three (3) Karategi Shoes - 2000 Brawlla Bills Brawlla Bills are in-game currency that can be spent in Rumbleverse. You can purchase new cosmetic items like Full Outfits, Hair Styles, Accessories, Masks, and Emotes!