Current Games / Lion Castle BVRacing & flying
The ultimate Cyber Clutch experience awaits with the Overdrive Edition, combining the full game with exclusive vehicles and customization items. The Overdrive Edition includes: - The Full Game: Dive into the cyberpunk-inspired arenas of Cyber Clutch, where you race, battle, and dominate the tracks with unmatched speed and vehicle combat. Experience unique vehicle classes in thrilling online multiplayer races. - 2 Exclusive Vehicles: The Wasp and the Scythe, each designed for ultimate performance. - Unique Holographic Customization: Each vehicle comes with 12 unique car parts and 7 exclusive rims that can be used across all vehicles. The holographic items are not available for any other cars. - Immediate Access: Both vehicles and customization parts are available from the start, allowing you to create your favorite battle chariot right away.