Rise Eterna Bundle
Rise Eterna Bundle contains well appreciated fantasy sRPG - Rise Eterna, and a new prequel to this game - Rise Eterna War, which mixes real-time strategy, deck-building mechanics, and resource management . Uncover full story of Ars Rare in a single pack! Rise Eterna - Follow the story of Lua and unveil the mysteries surrounding her origins in the tactical RPG, reminiscence of the 16-bit era Japanese strategy games. Recruit up to 14 characters with unique abilities and defeat your worst nightmare in epic fights. Rise Eterna War - Uncover the bloody tale of Arthbane, a great general who led the last stand to reclaim his homeland Ars Rare from foreign invaders. Play as Arthbane, 10 years before the events of Rise Eterna, rallying loyalists in a desperate bid to seize the capital Gaiacus.