Pro Gymnast Simulator + Brawl Chess
Pro Gymnast Simulator Enjoy controling every important movement of your athlete. Do your best to replicate real-world gymnastics or find your own playstyle. This game gives you unlimited expressive freedom. Level editor The fun never stops. You can always polish your skills or create new maps in the level editor. Made by a real life Pro Gymnast The creator of this game has spent most of his life practicing acrobatics and gymnastics. All the intricacies of this game are based on his real life experience. Key features -Full body controls -Unlimited combo moves -Challenging gameplay -Created by an experienced Gymnast ___________________________________________________ BRAWL CHESS Are you ready to become a champion? Choose your hero and challenge other players in this family-friendly game with a lively cartoon style. Train your brain and bond with your loved ones at the same time. In this fantasy world, one of brave heroes leads your chess army to victory. Cartoon visuals make the game accessible to everyone. What’s going on there! Arrows fly above heads and swords break in the heat of battle. Or maybe you prefer classic chess? You can always change your pieces to traditional ones. Brawl Chess connects generations in a multiplayer, but a single player will also appeal to players of all ages. There are 5 levels of difficulty. The first is great for children to learn. The fifth is suited for chess veterans who are looking for a serious challenge. Key features: LOCAL MULTIPLAYER. Your family will absolutely love this version of chess. Do you fancy a happy competition between parents and children? It is possible. Invite grandparents too, they certainly know the rules. KIDS-FRIENDLY. It's a game for the whole family, easy to learn and cheerful. Play it regardless of age. Thanks to the vibrant cartoon style, children will also join the fun. BRAIN TRAINING. But in a fun way! Brawl Chess looks modern while still being one of the oldest and most popular games in the world with all its advantages. It increases IQ, improves arithmetic skills, teaches analytical and critical thinking. Train to use both hemispheres of your brain. CREATIVITY BOOST. The fun doesn't have to end after turning off the console. When the father plays as a ghost, and the son plays as a prince, they can perform scenes with these characters after the chess game ends.