Unleash the Turtles and their friends in a quest to rescue Splinter from the Foot Clan! In Splintered Fate, brace yourself for fast-paced, roguelike action where no two runs are the same. With randomized power-ups, room layouts, and boss modifiers, the excitement never ends. Take control of all four Turtles, each wielding unique powers, and team up with friends for bodacious co-op gameplay on both Campaign and Arcade modes. Explore iconic NYC locations, upgrade your Turtle powers, and prepare to face off against formidable enemies. CASEY JONES & THE JUNKYARD JAM - New playable character: Casey Jones - New level: The Junkyard - New enemies and challenging bosses - 5 new artifacts - New narrative: Help Casey get his car back together! Casey Jones joins the fight in this fast-paced, action-packed DLC! Battle through the Junkyard, face new enemies and bosses, and collect new powerful artifacts. With thrilling combat and endless challenges, Splintered Fate promises to keep you engaged in the FIGHT, ADAPT, REPEAT portal loop. Be ready to restore peace to the city!