S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl – Pre-order - Xbox Edition
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl is the unforgiving FPS survival adventure in a dark science-fiction open world. Scavenge for gear and resources, hunt for wonders, make hard decisions to survive and pave the path through the Chornobyl Anomalous Zone.