OUTRIDERS WORLDSLAYER
OUTRIDERS WORLDSLAYER is a brutal 1-3 player co-op looter shooter set in an original, dark sci-fi universe. You’ll create your own Outrider from one of 4 powerful classes and journey across the diverse and deadly planet Enoch. Begin with the original OUTRIDERS campaign or use the boost to jump straight into the Worldslayer campaign with a fully geared up level 30 Outrider. Here you will face off against the most deadly Altered ever encountered - Ereshkigal, in humanity’s last fight for survival. Beyond her even greater horrors exist in the ultimate endgame experience taking place in the ancient ruins of Tarya Gratar. Combining aggressive gunplay with violent powers and an arsenal of increasingly twisted customisable weaponry and gear-sets, OUTRIDERS WORLDSLAYER offers countless hours of visceral gameplay from one of the finest shooter developers in the industry – People Can Fly. A JOURNEY OF DEATH Humanity’s hope for survival rests on your journey deep into the cradle of Enoch’s civilisation. DYNAMIC 1-3 PLAYER CO-OP Play solo or join up to 2 friends in drop-in drop-out co-op as you take on the horrors of a hyper-evolved planet in an apocalypse. 4 UNIQUE CLASSES Create and customise your own Outrider and choose from 4 unique powerful classes each with its own deadly array of brutal abilities with Skill Trees and Pax Trees to further define your personal playstyle. GUNS & GEAR Customise and upgrade your Outrider(s) with countless combos of the most powerful Epic, Legendary and Apocalypse items with increasing damage potential. Gear can be modified with up to 3 mod slots allowing players to fully customise their loadout to match their playstyle. As well as a full and entirely free Transmog system across all items. POWER Adapt your abilities and skills across vast Class Skill Trees and Pax Trees for additional hybrid branch boosts. Challenge yourself against all Apocalypse Tiers with your burgeoning power and boost your Ascension Points of Brutality, Endurance, Prowess and Anomaly. ENDGAME Earn incredible loot as you dominate across endgame Expeditions or face new horrors in the ancient city of Tarya Gratar. BOOST IN Further develop your existing character(s) or use the new boost to roll a geared up level 30 Outrider, ready to jump start into the relentless action. OUTRIDERS INCLUDED The full experience of OUTRIDERS WORLDSLAYER includes the original OUTRIDERS game, with all the numerous quality of life improvements and Expedition content added since launch.