ONRUSH DIGITAL DELUXE EDITION
With the DELUXE EDITION you’ll recieve eight exclusive vehicle designs, complete with iconic gold & black liveries, extra Crashtag artwork and Track Tombstones. Xbox customers recieve eight additional Console Vehicle Designs, making it 16 stunning vehicle designs in all. ONRUSH heralds the return of all-action, gravity defying, arcade racing. A celebration of sensational speed, outright fun and over the top spectacle ONRUSH is a racing game where you are always in the heart of the action.