MXGP PRO - Pre-order
Pre-order MXGP PRO and get the MXGP PRO - Credits Multiplier and a theme for your main screen! Give your screen a new look with a special background and help your game progression by multiplying your credits, both offline and online, at the end of every race and in every mode. Experience MXGP as a pro. Adjust your bike's configuration like a mechanic and master the race with the new Pro Physics. Practice in the Compound, a square kilometre of track where you can freely explore or compete against the AI. Practice up to 30 challenges to learn real riders' techniques! Tackle Career mode with your custom rider, starting in MX2. Increase your fame, sign contracts with ever-more prestigious sponsors and become MXGP champion. All the official tracks and riders from the 2017 season await you! Ready for the challenge?