MXGP 2019 - Pre-order
Pre-order MXGP 2019 now and get the full game and the Twilight Pack. Change your look with two dark-themed animated customization sets for your rider and your bike. Experience the excitement of the 2019 season for the first time in the series! Challenge all the MXGP and MX2 riders and teams in official races held all around the world. Share your gaming experience with the community online using the Track Editor to create the Motocross track of your dreams, or play the Waypoint mode to create your own path, set the best time and challenge your opponents to earn unique customization sets.