Mortal Kombat 1
Pre-order now to get Playable Character Shang Tsung It’s In Our Blood! Discover a reborn Mortal Kombat Universe created by the Fire God Liu Kang. Mortal Kombat 1 ushers in a new era of the iconic franchise with a new fighting system, game modes, and fatalities!