Micro Machines World Series
The legend is back! Micro Machines World Series combines the thrilling madness of racing micro vehicles with epic team battle strategies, set against the extraordinary interactive backdrops of the everyday home! Grab your NERF blaster, try to avoid the jam, and unleash miniature multiplayer mayhem onto the world! LEGENDARY LOCATIONS: Featuring the iconic kitchen and pool table tracks amongst others, plus all-new locations and arenas such as the garden and workshop, Micro Machines World Series features 10 Race Tracks and 15 Battle Arenas! COOL INTERACTIVE PLAY-SETS: Teleporters, catapults, giant fans, etc add even more fun and will ensure no two races are the same! CUSTOMISABLE VEHICLE CAST: An array of amazing miniature vehicles, each with its own unique load-out of weapons and abilities plus a massive range of customization options! OFFICIAL HASBRO LICENSES: Featuring NERF, G.I. JOE, HUNGRY HUNGRY HIPPOS and OUIJA CLASSIC MINIATURE RACING: Micro Machines racing for the purists, including Elimination mode! Huge variety of weapons, interactive tracks, and unique skins and kill markers to earn! ALL-NEW BATTLE MODES: Up to 12 players in huge arenas, multiple modes that proves that a single takedown is just as satisfying as winning a race! TEAM-PLAY: Game-changing synergies as you join together to take on the rest! ONLINE & OFFLINE MULTIPLAYER: Featuring leaderboards, regular challenges/competitions, seasons, playlists, multiple divisons, etc!