Lightyear Frontier (Game Preview) Pre-Order Bundle
This game is a work in progress. It may or may not change over time or release as a final product. Purchase only if you are comfortable with the current state of the unfinished game. Start your interstellar homestead in this peaceful open-world farming adventure! Build your sustainable exofarm, grow alien crops, customize your mech, and explore a new world full of mystery with up to three friends! RELAX ON A PEACEFUL WORLD Live the quiet life as you take in the sights and sounds of your new home. Enjoy a low-stress, combat-free experience without the need to manage things like thirst and hunger. Just focus on farming, exploration, and discovery! Relax to a chill, atmospheric cosmic country soundtrack PILOT AND UPGRADE YOUR MECH Farm, build, and explore in a customizable mech! Choose from an array of tools, unlock new upgrades, and personalize your mech with an assortment of paint choices and mech parts. TAKE CARE OF YOUR ENVIRONMENT Carefully manage your relationship with the ecosystem, restoring the surrounding regions by cleaning up the mysterious pollution, clearing out invasive weeds, and mitigating the effects of hazards. Plant new trees to replace the ones you harvest, and ensure a sustainable homestead! PLANT, GROW, HARVEST Get your new life started by sowing a diverse harvest! Collect seeds of numerous plants as you explore the planet, growing them into fully-fledged harvests. Care for your fields by watering them consistently while enhancing their growth with fertilizer. Trade the harvested crops for credits or turn them into materials for buildings and upgrades. CREATE YOUR NEW HOME Create the exofarm of your dreams as you turn resources into buildings! Grow your presence as you expand your homestead from basic structures to a fully-fledged, retro-futuristic farm. Make your place your own with alternative color palettes and decorations. EXPLORE A PLANET WITH A PAST Venture out into the wilderness to discover this new world’s ancient secrets. Team up with your friendly scanner satellite to decipher clues spread across the planet’s varied environments and uncover lost knowledge. FARM AND EXPLORE ALONE OR AS A GROUP While your mech can handle anything the world throws at you, feel free to invite up to three friends to join you on this journey of settling and exploration! Pool your resources to create the perfect exofarm, and share the rewarding feeling of a good harvest with your pals!