Lightyear Frontier - Pre-Order Bonus
For those who can’t wait to head into the Frontier, Pre-order the game to gain an exclusive mech skin! The Early Bird mech set shows off your avian affinity with its feathery decals and eye-catching color scheme. The Pre-order bonus is only available until March 18th at 23:59 UTC.