Hidden Cats in Santa's Realm
It’s Christmas time, and following the annual tradition, it’s time for Santa's Icy Realm to be in full steam! Join the festive fun and search for all the Hidden Cats - one by one among the elves to colour the town, piece by piece! Play through different modes, find special cats, and unlock bonus levels! Features: - 900+ hidden cats... and other things to find! - Two main game modes – normal and advanced - Six unlockable bonus levels - A massive snowball fight at the end!