Heroes of Luck Bundle
Dicey Dungeons Become a giant walking dice and battle to the end of an ever-changing dungeon! Can you escape the cruel whims of Lady Luck? Now featuring "Dicey Dungeons: Reunion", a free DLC with six brand-new episodes! In this fast-paced deckbuilding roguelike from Terry Cavanagh (Super Hexagon, VVVVVV), Chipzel, and Marlowe Dobbe, you'll fight monsters, find better loot, level up your heroes, and maybe even take down the Goddess of Fortune, Lady Luck herself. Balance your carefully planned strategies against the unknown of a dice roll. - Six wildly different playable classes: Warrior, Thief, Robot, Jester, Inventor and Witch. - Dozens of enemies, ranging from Vacuum Cleaners that want to suck your blood, to creatures from Irish mythology, to suave malevolent snowmen. - A catchy, upbeat and energetic soundtrack by Chipzel (previously, the musician from Super Hexagon). - Beautiful and adorable artwork by Marlowe Dobbe. - Procedurally generated for endless play-throughs. Roundguard Castle Springbottom is under attack! It's up to the Roundguard to save the king and -- more importantly -- recover his gold! Fling your hero into the face of danger and bounce off hordes of dangerously cute monsters to reach the bottom of the dungeon. With only one life, you'll need to learn how to navigate hazards, make strategic choices, and master your hero's skills if you hope to defeat the final boss. But don't worry, the Roundguard always bounces back! - Bouncy Fun: Intuitive pinball-physics-based gameplay like no other dungeon crawler. - Multiple Classes: Play as the Warrior, the Rogue, or the Wizard, each with their own unique skills, items, and cheeky sense of humor. - Randomized Dungeon: Each time you play, levels are procedurally generated, and quest events and elite monsters are randomly placed. - Permadeath with Benefits: When you die, you’ll have a chance to bring a special trinket with you on your next run. The more gold you grab, the better your chances to collect one of the most powerful trinkets. - A Cast of Oddballs: Chat with the castle’s colorful cast to pick up quests and learn why some rats want their king dead, what’s irritating the local teenage skeleton today, or what the Warrior will do if you can’t get to a bathroom quickly enough. - Lots of Loot: Over 100 items and trinkets, each with effects that present strategic choices and combo possibilities. - Show Off Your Skills: Compete on the leaderboards and try to master all the challenging, rule-bending relics.