Hello Engineer Demo
Got trapped in a mysterious amusement park by your creepy Neighbor? Unleash your creativity - construct bizarre vehicles and fighting machines to uncover all his dark secrets and escape. Hello Engineer is a multiplayer machinery-construction game set in the Hello Neighbor universe for up to 4 players! Scavenge, craft, and overcome challenges in the bizarre world of a mysterious amusement park. Put together incredible machines built of scrap, and challenge your creepy Neighbor and his evil bots. Roll, fly or bounce your way to victory; any machine that gets the job done is a successful design! Time to prove that these local Inventors are a force to be reckoned with epic machine-on-machine throwdowns!