Forza Horizon 5 PLUS Hot Wheels Bundle
Get the Forza Horizon 5 Standard Edition and Forza Horizon 5 Hot Wheels expansion together in one bundle! Explore the vibrant open world landscapes of Mexico with limitless, fun driving action in hundreds of the world’s greatest cars. Blast off to Hot Wheels Park and experience the fastest, most extreme tracks ever devised. Your Ultimate Horizon Adventure awaits!