Fishing Planet - Halloween Bundle
Halloween’s finally here with some mindblowing fun and cool fishing adventures coming your way! The question is: are you prepared for these monster fishing challenges? Well, think no further and worry not! Halloween Bundle will have you armed with the coolest and scariest weapons, ready to head on a wild night hunt to obtain awesome new achievements with complete self-confidence! With the Halloween Bundle you get a complete tackle set of all the spicy ingredients for a breathtaking Halloween experience full of fun and creepy excitement!