Get the complete FATE: Reawakened experience, including the base game and its DLC! This Bundle includes: FATE: Reawakened Reawaken the critically acclaimed FATE games like never before! Play all 4 classic dungeon crawler titles with enhanced graphics as you battle through challenging procedurally generated dungeons, learn powerful spells, and fish to your heart’s content. Your FATE awaits! FATE: Reawakened – Prometheus DLC Enter the portal to a lost realm enshrouded in eternal nightfall. This is Prometheus, a city once blessed by the gods but has now been all but abandoned by them. Battle through a new dungeon and corrupted marble face creatures born of the shadow and the god Erebos Reclaim the stolen Golden Flame— because in FATE, your journey never truly ends.