Fashionista Starter Pack
The Fashionista Starter Pack includes: ● Roblox Game ● Xbox-Exclusive Fashionista Avatar Outfit ● 800 Robux ● 200 Bonus Robux Become a punk princess with the new Fashionista avatar package! Add a stylish pink skirt and necklace to your wardrobe and step up your fashion game on your next epic Roblox adventure or get-together with friends. This bundle also includes 800 Robux, plus an additional 200 Robux for free, that you can spend on even more accessories for your avatar and special in-game abilities. Available exclusively on Xbox One.