FAR CRY 4 + FAR CRY PRIMAL BUNDLE
Dive into the savage universe of Far Cry with this double-pack edition featuring both Far Cry 4 and Far Cry Primal. Get ready to explore breathtaking landscapes featuring a varied wildlife and hostile enemies in this reference in the open world FPS genre. FAR CRY 4 Hidden in the towering Himalayas lies Kyrat, a country steeped in tradition and violence. You are Ajay Ghale. Traveling to Kyrat to fulfill your mother’s dying wish, you find yourself caught up in a civil war to overthrow the oppressive regime of dictator Pagan Min. Explore and navigate this vast open world, where danger and unpredictability lurk around every corner. FAR CRY PRIMAL Welcome to the Stone Age, a time of extreme danger and limitless adventure, when giant mammoths and sabretooth tigers ruled the Earth and humanity is at the bottom of the food chain. As the last survivor of your hunting group, you will learn to craft a deadly arsenal, fend off fierce predators, and outsmart enemy tribes to conquer the land of Oros and become the Apex Predator.