Ed-0: Zombie Uprising
"Oedo x Zombie x Rogue-like" -Story and worldview The year is 1854, in Japan at the end of the Edo period. At the time, Japan was in the midst of its isolation, but Western countries were undergoing a technological and labor revolution called the "Zombie Industrial Revolution," and were eagerly watching for new colonial settlements with a power unmatched in Japan. Soon, the Black Ships arrived in Japan and demanded the opening of the country to the outside world. This allows the zombies to invade Japan.... The zombies that entered the country created more zombies, and the zombie infestation spread around Edo. At such a time, a group of people with mysterious powers, unaffected by zombies, appeared. People rumored them to be the "Zom-beings." Now, the hunt for zombies by the three "Zom-beings" has begun in order to restore Japan to the way it was before the country was opened to the outside world!! -A unique world view that represents "Japanese x Zombies" An army of one million zombies is coming to Japan during the Edo period when the country was locked down from the rest of the world. In this "Oedo Panic Rogue Action" game, you play as a Samurai, Sumo Wrestler, or Ninja, and fight off zombies based on the same Japanese motif. The theme is set in Japan during the Edo period, which is unique in the genre, and allows players to fully experience a beautifully crafted Japanese world that has never been seen before! The unique "EDO shader" is also a must-see! -Situational decision making that overturns "Super Randomness" Due to the automatic generation of the map, the amount of items and the placement of enemies are all random, and furthermore, the range of randomness expands as the stage progresses, so you can challenge evey dungeons with a fresh mind each time. The strong randomness of the game also means that there are many situations that are beyond the player's control, such as the amount and placement of enemies and the occurrence of special events at each floor, so the player's ability to judge the situation accurately is required! -The mighty accomplishment of conquering "High Difficulty Dungeons" Because the dungeons are highly challenging, it is important to accumulate wisdom and experience by dying over and over again. You will be able to experience a thousand different and once-in-a-lifetime scenes where the dungeon strategy is completely different every time you take on a challenge, so you can fully enjoy your own game strategy and build-making by using various Secret Arts, Charms, and Item combinations in different situations from other players!