Easy Delivery Co.
Easy Delivery Co. is a relaxing driving game, with definitely no secrets. You’ve been hired as a delivery driver in a once-lively scenic mountain town now plagued with inhospitable weather. Make deliveries and uncover the story of the town’s not-at-all mysterious residents, all while earning well below minimum wage.