There is a newer release in this EA Sports franchise. Check out the latest release for all new gameplay features. Built with more input from our fans than ever before, NHL 16 steps onto the ice to deliver new features across the most played single player and team modes, including a reimagined EA SPORTS Hockey League. Combined with new gameplay balance and innovation at every position and an unrivalled game day authenticity, NHL 16 puts you into the heart of a team, where you play together and win together.