DREDGE - Digital Deluxe Edition
The ultimate pack for your impending voyage. The DREDGE Deluxe Edition includes everything you’ll need to weather the seas and trawl the deep for sinister secrets. Includes: DREDGE Blackstone Key in-game item Custom Rod (Pre-Purchase only)