Phoenix Reborn GamesAction & adventure
This bundle includes all three versions of the Draconic Resurgence game: - Draconic Resurgence - Draconic Resurgence (Xbox Series) - Draconic Resurgence (Windows) In the distant past, world was completely dominated by dragons. relentless creatures of unimaginable power that seemed to live for eternity. As the years passed, humanity challenged the dragons in a merciless war to overthrow their rule. Eventually humanity emerged victorious from this conflict. At least, that's what everyone believed. A few days ago, under the veil of night, a mysterious being attacked their village. Now it's up to you, a noble warrior, to rescue the captured villagers and eradicate the unknown creature. Dragonic Resurgence is a metroidvania where you have to explore different locations, collect upgrades and fight different bosses.