Dirt Rally
DiRT Rally is the most authentic and thrilling rally game ever made, road-tested over 80 million miles by the DiRT community. It perfectly captures that white knuckle feeling of racing on the edge as you hurtle along dangerous roads at breakneck speed, knowing that one crash could irreparably harm your stage time. Every stage tests you differently, as you race on the edge of control across snow, ice, tarmac and dirt and tackle a variety of weather types. As the car suffers attrition and stages string together, your dedicated rally team tries to keep you competitive and each rally becomes a marathon-like test of concentration and skill. DiRT Rally also includes officially licensed World Rallycross content, allowing you to experience the breathless, high-speed thrills of some of the world’s fastest off-road cars as you trade paint with other drivers at some of the series’ best-loved circuits, in both singleplayer and high-intensity multiplayer races.