Chivalry 2
Return to the ultimate medieval battlefield. Chivalry 2 is a multiplayer first person slasher inspired by epic medieval movie battles. Players are thrust into the action of every iconic moment of the era - from clashing swords, to storms of flaming arrows, to sprawling castle sieges and more. Storm into battle with your friends with cross-play on all platforms! Charge headfirst into stunning cinematic battles inspired by epic medieval action films Experience large-scale conflicts in sprawling medieval environments ranging from Tournament grounds to full-scale castle sieges Pick your playstyle with 4 classes and 12 subclasses, each with their own unique weapons and abilities and much more! Pre-order Exclusive Item: Royal Zweihänder - Cull your enemies with the Royal Zweihänder, a two-handed beast of a weapon. Perfect for when you're surrounded and ready to go down in a frenzy of bloody glory. Pre-ordering also includes guaranteed access to the Chivalry 2 Closed Beta running April 23-26.