Knights of Braveland
Knights of Braveland is a cooperative beat'em up action game with a generated story. You will hack, slash, and smash your way to victory. And with your friends it is much more fun. Smash your way to victory solo or in a team up to 4 knights. Infinite replayable action RPG in Braveland universe. Join the Heroes Guild and travel the path from a rookie to the hero of the kingdom. Head on a hunt for the vicious boss solo or with your friends. Your adventure will be randomly generated from hundreds of different events. Once you sign up a contract to catch the villain, you'll head into an adventure. Each quest is created from hundreds of particular events, melding into a unique story. The Elves will reveal secret paths to you and the ordinary pub owner might very well turn out to be a werewolf.