Commemorate the 10th anniversary of PlatinumGames’ two most celebrated titles with the Bayonetta & Vanquish remastered dual-pack. Experience the genesis of the Bayonetta series with the original action-adventure. Take advantage of Bayonetta’s arsenal of skills to hack, slash, and open fire upon hordes of celestial foes. Play as space soldier Sam Gideon in the hit sci-fi shooter, Vanquish. Equipped with BLADE, the experimental weapon system that can scan and copy existing weapons, he must infiltrate conquered space colony Providence and defeat legions of future-tech enemies.