Armored Warfare
Armored Warfare, the future of modern tank shooters, is coming to Xbox! Take control of cutting-edge tanks and join your friends in completing co-op missions, compete with rival teams in PvP mode, or experience the real tank action in the Global Operations – an explosive mix of competitive and cooperative play empowered by large maps with respawn zones, surveillance drones, AI support, airstrikes, and much more.