Ara Fell: Enhanced Edition
"Long, long ago, the elven sorcerers cast a spell to save the floating world of Ara Fell from destruction. Instead, they doomed it to fall from the sky. By chance, the fate of the world has been placed in the hands of a young woman. Join her as she and her friends endeavor against all odds to save their homeland, all while the clock ticks ever nearer the final hour..." Ara Fell: Enhanced Edition combines the best parts of Japanese-style roleplaying games with the best parts of western RPGs, as well as including elements of visual novels and adventure games to create a truly unique experience. Atmosphere, emotion and surprise lie at the forefront of Ara Fell's story, driven by deep and accessible characters, each with his or her own past, their own desires and their own motivations for joining Lita's quest. Relive the golden age of the RPG with a game that both pays homage to the past greats, as well as blazing its own trail.