Aliens: Fireteam Elite Ultimate Edition
The Ultimate Edition of Aliens: Fireteam Elite is a must have for any aspiring Colonial Marine. In addition to the base game, unlock the Pathogen expansion, complete with a new campaign, new weapons and more! Plus, the Ultimate Edition also includes the full suite of Endeavor Pass cosmetic DLCs and the Endeavor Veteran Pack. PATHOGEN EXPANSION A mysterious pathogen is wreaking havoc on LV-895 and not even Xenomorphs are safe from its ravages. The crew of the Endeavor must venture into uncharted lands and face terrifying new enemies if they hope to discover the source of this mysterious new threat. Join your fellow marines in an all-new campaign that takes you into the heart of the Pathogen hive. Armed with new weapons and perks, it's up to you to stop the Pathogen from taking over. ENDEAVOR PASS Live out your Alien survival dreams by customizing your Colonial Marine to the max. Choose from a selection of Weyland-Yutani’s top armor! Or maybe you’re looking for a change of pace. Why not explore the space trucker life and show that even the common wayfarer has a chance to survive the Xenomorph threat? The Endeavor Pass grants you four packed DLCs with over 80 cosmetic items to cater to your specific style. ENDEAVOR VETERAN PACK Sport the classic look with 12 cosmetic items inspired by the nostalgic Aliens cinematic experiences we’ve all fallen in love with over the years. This one will make even the most hardened marines yearn for the good ol’ days.